Επαγγελματική Επισκευή iPhone
Γλυφάδα - Μαρούσι - Πειραιάς: Δευτέρα εως Παρασκευή 9:00 - 20:00 Σάββατο 10:00 - 18:00 • Αθήνα: Δευτέρα εως Παρασκευή 9:00 - 18:00 Σάββατο 10:00 - 18:00

Βιογραφικό σημείωμα

Προσωπικά στοιχεία:
Επώνυμο: ΑΓΓΕΛΗ
Όνομα: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Όνομα Πατέρα: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Χρονολογία Γέννησης: 22 Σεπτεμβρίου 1978
Τόπος Γέννησης: Αθήνα
Διεύθυνση Εργασίας: Ιουλιανού 50, Αθήνα
Τηλέφωνο: 211 800 3332
E - Mail: support@serviceiphones.gr
Οικογενειακή Κατάσταση: Έγγαμη

Σπουδές:

  • ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ - Δίπλωμα Τεχνολόγων Ηλεκτρονικών Μηχανικών με Κατεύθυνση Τηλεπικοινωνίες, 4 Ιουλίου 2001. Βαθμός Πτυχίου: 6,8.
  • Σπουδάστρια στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ.

Επαγγελματική Δραστηριότητα:

  • 24/03/07 έως σήμερα: IPHONE-SOS.GR & SERVICEIPHONES.GR Οργάνωση – Εκπαίδευση και σύσταση  εταιρείας με αντικείμενο την επισκευή εξοπλισμού επικοινωνίας και επισκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών – ως υπεύθυνη serviceκινητών τηλεφώνων και υπολογιστών.
  • 12/05/09 έως 31/05/12: ΒΑΡΘΑΛΙΤΗ – ΚΑΛΑΤΖΑΚΗ ΒΑΡΒΑΡΑ (Φροντιστήριο Πληροφορικής) παράδοση μαθημάτων Cambridge - Vellum – ως καθηγήτρια Πληροφορικής.
  • 12/05/09 έως 31/05/11: ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΠΕ (Φροντιστήριο Πληροφορικής) ως καθηγήτρια Πληροφορικής.
  • 15/06/09 – 31/03/10: ΒΑΡΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. (Εμπόριο Η/Υ & Λογισμικού) σε υποστήριξη συμβολαίου hardware, λογισμικού & συντήρηση δικτύου στο τμήμα μηχανογράφησης του Τ.Α.ΥΤ.Ε.Κ.Ω. (Ταμείο Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών Και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας).
  • 02/03/05 έως 24/03/09: ΑΦΟΙ ΠΟΥΠΑΛΟΥ Ο.Ε. (Τεχνική εταιρεία) Υποστήριξη & συντήρηση δικτύου στο τμήμα μηχανογράφησης της εταιρείας. Όσον αφορά το κομμάτι του hardware ασχολούμαι με την αποκατάσταση βλαβών & αναβαθμίσεις ώστε να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για τις τρέχουσες εφαρμογές της εταιρείας. Στο κομμάτι του software ασχολούμαι με τις διαρκής αναβαθμίσεις των επιμέρους προγραμμάτων & εφαρμογών, τις αντίστοιχες παραμετροποιήσεις του δικτύου & γενικά ότι συντελεί στη σωστή λειτουργία της εταιρείας από μηχανογραφική άποψη.
  • 01/02/01 έως 18/02/05: ALTEC A.B.E.E. (Eταιρεία Πληροφορικής) ως Τεχνολόγος Ηλεκτρονικός Μηχανικός Τ.Ε. στο τμήμα SERVICE H/Y. Ειδικότερα ασχολήθηκα με διαπιστώσεις βλαβών & επισκευή σε μηχανές COMPAQ – HP (02/2001 – 02/2005) & εν συνεχεία σε ΙΒΜ (03/2002 – 02/2005), Altec pc & Oem pc όλων των κατηγοριών (Notebooks, Pc & Servers), παρείχα τεχνική υποστήριξη πελατών – τηλεφωνική διαπίστωση βλαβών & επίλυση όταν αυτό είναι δυνατόν, παραγγελίες υλικών από COMPAQ – HP & IBM, λύσεις προβλημάτων Hardware & Software. Η απασχόλησή μου ήταν ως επί το πλείστον στο τμήμα του εσωτερικού SERVICE & όταν το απαιτούσαν οι περιστάσεις on-site υποστήριξη πελατών.
  • Στα πλαίσια εργασίας στην εταιρεία ALTEC A.B.E.E. συμμετοχή στο ΑΘΗΝΑ 2004 ως ειδικός λειτουργικού πλατφόρμας Ά εγκατάστασης. Περίοδος απασχόλησης Αύγουστος 2004.
  • 01/10/00 έως 15/02/01: Δημόσιο ΙΕΚ Αίγινας ως καθηγήτρια στο τμήμα Πληροφορικής. Καθήκοντά μου ήταν η παράδοση μαθημάτων τόσο θεωρητικών όσο & εργαστηριακών, καθώς & η οργάνωση ηλεκτρονικού εργαστηρίου.
  • 01/04/00 έως 17/10/00: INFO QUEST (Eταιρεία Πληροφορικής) Πρακτική εργασία στην εταιρεία ως τεχνικός στο τμήμα παραγωγής Η/Υ.  Καθήκοντά μου ήταν η συναρμολόγηση Η/Υ καθώς & ο ποιοτικός έλεγχος.

Γνώσεις λογισμικών:

  • Λειτουργικά συστήματα: MS-Dos, Microsoft Windows 98, 2000, Me, ΝΤ, XP, Vista, 7 & 8.
  • Λειτουργικά συστήματα κινητών τηλεφώνων: Πολύ καλή γνώση Ios .
Λογισμικά Πακέτα:
  • Γενικά: MS-Office (Word, Excel, Power Point κ.λ.π.), Internet Explorer.
  • Σχεδιαστικά: AutoCAD 2005, 2010 – Πολύ καλό επίπεδο & Corel, Photoshop (Μέτριο επίπεδο γνώσεων).
  • Γλώσσες προγραμματισμού: Visual Basic, Fortran, Pascal, C, C++ (Βασικό επίπεδο γνώσεων)

Συμμετοχές σε σεμινάρια - Πιστοποιήσεις - Ενημερωτικές Εκδηλώσεις:

  • Με φορέα σεμιναρίου την IBM HELLAS απέκτησα στις 09/02/2004 την πιστοποίηση XRM01 – Servicing XSeries Servers Part1 με αντικείμενο την τεχνολογία των IBM Servers Xseries.
  • Με φορέα σεμιναρίου την IBM HELLAS απέκτησα στις 26/03/2004 την πιστοποίηση RTC03 – IBM Mobile systems  με αντικείμενο την τεχνολογία των IBM Notebooks.
  • Με φορέα σεμιναρίου την IBM HELLAS απέκτησα στις 26/03/2004 την πιστοποίηση RDC03 – IBM Desktop systems με αντικείμενο την τεχνολογία των IBM Desktop.
  • Με φορέα την ALTEC A.B.E.E. παρακολούθησα σεμινάριο για Customer Support. Ημερομηνία διεξαγωγής σεμιναρίου  15 &  16/01/2005.

Συστάσεις:

  • ΒΑΡΘΑΛΙΤΗ – ΚΑΛΑΤΖΑΚΗ ΒΑΡΒΑΡΑ – Προϊστάμενος, Κος Βαρθαλίτης Αντώνης, Τηλ. 210-6615757.
  • ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΒΑΡΔΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. – Προϊστάμενος, Κος Βαρδής Στέφανος, Τηλ. 210-8823234.
  • ΑΦΟΙ ΠΟΥΠΑΛΟΥ Ο.Ε. – Προϊστάμενος, Κος Πούπαλος Αλέξανδρος, Τηλ. 210-6049996.
  • ALTEC A.B.E.E. – Προϊστάμενος Service, Κος Αγγελακόπουλος Αλέξανδρος, Τηλ.: 210-6872060.
  • INFO QUEST – Προϊστάμενος Παραγωγής, Κος Γκαρής Δημήτριος, Τηλ.: 210-9299230.
  • ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΙΝΑΣ – Διευθυντής, Κος Βάρτζελης Παναγιώτης, Τηλ.: 22970–22942.

εγγύηση life timeΕγγύηση επισκευών

Πολλές επισκευές σε iPhone 5S, 5C, 5, 4s, 4, 3gs, 3g, ipad, ipod. Ελάτε σε ένα απο τα εργαστήρια μας και επισκευάζουμε καθε είδος βλάβης. Επαγγελματικό service με εγγύηση life time για όλες τις LCD και οθόνες αφής!

Επισκευή iPhone • iPad • Samsung • Laptop

4 οργανωμένα ηλεκτρονικά εργαστήρια επισκευών

Καταστήματα ired.gr